Robotika (kelttészták)

Régi vágyam vált valóra, kaptam a szülinapomra egy dagasztó-keverő-habverő gépet 🥰 Olyan komoly fajta, mint a főzős műsorokban. Kora reggel szépen elő is adtam a kislányomnak a dolgokat, mi fog még történni, mi kerül még a tésztára, előkészítettük, miközben mellettem dolgozott a kis robot. Ámulattal néztük az ügyes kis kart, ahogy tökéletes tésztát dagasztott, amilyen nekem még sose sikerült. Biztos baj van a technikámmal, vagy nem vagyok elég kitartó, de már ez nem érdekel, mert új családtagot köszönthetünk a konyhában. Megyek is gyorsan vissza a konyhába, mert tegnap a Sütimesterben (új függőségem, pedig nem is vagyok kifejezetten édesszájú) olyan kalácsokat gyártottak a versenyzők, hogy nekem is kell egyet csinálnom, még ma! 🤪
*persze a fokhagyma a tetején keserű lett, de könnyen leszedhető, így nem esett csorba a végeredményen 😅
#robot #mamahasanewbaby #focaccia #lepény #kelttészta #reggeli #mutimiteszel #ráckeve


Szóval én meg az új robotom nagyot mentünk ma, a reggeli focaccia után létrejött ez a csokis-diós kalács is, aszalt áfonyával és mazsolával felturbózva, bomba lett, még a Sütimesterben is elmenne 😂 Követtem valamennyire egy receptet, de jó sok helyen improvizáltam is, majd megírom végül hogy csináltam, milyen mennyiségekkel 🙋🏼‍♀️
#myrobotfriend #mutimiteszel #kelttészta #kalács #süti #sütimester #folytonzabálni #igynemleszbeachbody 🤭



Megjegyzések